Årets första Picknick !!

Så jävla härligt väder ute i dag alltså , grymt varmt och skönt !!
Jag Theoboy , Flisis och Tessi var ute på picknick i vallentuna centrums park. Mysmys !!

Satt och snackade om allt möjligt , barnen sov större delen utav tiden och sedan gick vi och käkade. Theo skulle ju självklart prata och vinka till allt och alla , min lilla myspojke !! Vi har varit ute exakt hela dagen tills nu , Theo somnade på vägen hem nu så jag bar upp vagnen för trappan och ställde honom på balkongen så han får sova ute i den friska luften ! Han sover såå mycket bättre ute !

Nu sitter jag här med min lil sis som har gjort illa svanskotan och är hemma från skolan , Tessi och flisan =)
Nu ska vi förmodligen dricka kaffe och ge våra söta barn lite mellanmål :) ( theo vaknade nyss ) ..

Pusss och heeej !

Juste Tessi har skaffat blogg , tryck HÄR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0