Åå,mitt hjärta <3






Kan inte förstå att min prins blir hela 6 månader på måndag! Det känns som att det inte alls var länge sen han låg och sprattlade som tusan i min mage, och nu är han här och ett HALV ÅR !
Theodor Max Joachim Caligari Lindberg ! Du är mitt liv, mitt hjärta.




Sitter och funderar på hur man ska fira Theos HALVÅRSDAG , vissa tycker det är löjligt men det tycker inte jag. Min son blir ett halvt år , och det ska firas. Inga gäster eller så såklart , men måste ju visa att det är speciellt för mamma =) ..
Så bara göra ngn skillnad i vardagen , något lite smaskigt att äta, rolig leksak?..

Ge mej förslag ! =)

Kommentarer
Postat av: sofia

ni kan mysa till det lite extra den dagen, det gjorde vi har jag för mig.

2010-01-19 @ 21:33:41
Postat av: Sabrin - Mamma till Lovisa

Ge honom ngn rolig leksak :)

Grattis Theodor på 6-månadersdagen!

2010-01-19 @ 22:08:01
URL: http://lovisasmammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0