Ang. Sovrutiner ..

Känns som vi är på rätt väg nu Prins och jag ..
I vanliga fall somnar Theo 22.30 och vaknar sedan två gånger på natten för att äta .. Sedan har vi inte vaknat fören 10.00 -10.30.
 
Men idag somnade Prins 21.00 , vaknade och åt lite kl 22.00 .. Han sover fortfarande så jag hoppas han sover hela natten nu , visst kommer han vakna och äta . Men jag hoppas han fortsätter sova och inte kommer på 00.30 att han ska va vaken hehe!
Känns som det här började när jag böt till Sempers Majs välling Jag har gett honom det en gång om dagen nu i tre dagar bara för att han ska vänja magen vid det. Men på den korsta stunden märker jag stor skilnad på hans sömn , även sömnen på dagarna. Så det var ett plus att byta till välling !
Var bara tvungen att skryta lite ;)..

Godnatt mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0