Baby Café och Pappatid!

I dag har vi varit nere på Baby Cafét med Tessan & Elias ( Elias är Theos syssling) .
Det var kul , Pratade inte så mycket med andra mammorna eftersom jag var där med Tessan och några utav hennes vänner var oxå där så då vart det mer att man hängde med dem.
Men det stället verkade Kanonbra så dit ska vi absolut fortsätta att gå jag och prins.

Efter det knallade jag och Theo ner mot centrum och träffade Tessi och Flisan , satte och och åt lite lunch.
Theo bjöd Flisan på lunch oxå ( Lasagne ) , det var ingen höjdare för ngn utav dem .. Men det gick ner på Theo iallafall ! Sedan knallade vi hem till Tessi och Flisan för att dricka lite kaffe och snacka skit, Tessi var överlycklig över sin nya lur så hon var som ett barn på julafton typ haha =) ..
 
Sen kom S och hämtade Theo för att det är onsdag och det är deras promenad dag i dag . Så nu är de ute och knallar, de skulle ner till centrum en sväng och käka lite kanske. S skulle köpa en ny nappflaska till Theo oxå ..
Så jag passar på att knappa på min bästavän datan och bloggen såklart =)!
Ska även försöka hinna med en dusch nu innan de kommer tillbaks så måste gå nu , TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0