Jag säger bara, åå!

Theo Theo Theo , mammas älskade Theo ..
Vet inte vad det är för period han har kommit in i , han vaknar mitt i natten och sätter sig upp och börjar leka?! Vägrar somna om , provar med allt , men han ska fortsätta leka och helst med kontrollen till tv:n så att den sätts på också! Sedan ska han vakna och vara klarvaken 07.00 , vaken knappt en timma sen somnar han om och jag sitter själv haha .

För bara några dagar sedan var allt bra, han somnade 22.00 sov till 08.00 - 09-00 utan att ens vakna och äta på natten , vad hände med de himmelsrika nätterna?! Suck , haha det är la bara hoppas min lilla plutt inte fortsätter på nätterna. Han får mer än gärna vakna tidigt på morgonen, bara bra ! Men då önskar jag att jag skulle kunna få sova ordentligt på nätterna haha !

Jag som alla andra mammor måste få klaga av sig i bloggen ibland , annars skriver jag bara om frid och fröjd ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0