Pappatid !

Theo leker i sin gåstol som nästan blivit bortglömd , han har inte använt den på ett par veckor nu eftersom han är så duktig på att ta sig fram själv på golvet nu ..
Men nu går han i gåstolen och fort går det ! =)

Väntar på Theos pappa S som kommer och hämtar honom kl 12.00 , det är första gången de ska träffas på sin helg utan att jag eller mamma är i närheten. Lite nervöst är det , men jag känner att jag måste släppa taget lite nu iaf. Nu fungerar det så bra mellan dem så det är nog inga problem alls. Så Theo ska vara med Pappa från 12 - 16 idag !

Och vad ska jag hitta på då? , Jo jag tror jag ska träffa tant Tobbe och fika lite. Har inte träffat honom och umgåtts på ett bra tag nu . Passa på att bada också kanske , handla lite osv .. Måste ha något att göra hela tiden när jag inte har honom , annars blir jag ett vrak! haha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0